Nu har jag sagt upp mig



Idag var jag och lämnade in min avskedsansökan på Bauhaus. Det är blandade känslor just nu. Jag kommer att sakna alla mina jobbarkompisar väldigt väldigt mycket men samtidigt så känns det skönt att få chansen att göra någonting nytt. Oavsett om jag har det bra på Bau så måste man känna att man utvecklas, det ska bli kul att en ny tid i mitt "jobbliv" börjar på CityGross.

Jag har lite färre fasta tider där, men det har jag valt själv. Det är skönt att kunna komma in och jobba extra istället för att behöva ringa och byta tider för att det krockar med skolan. Som det ser ut nu så är mina tider varannan lördag jämna helger (12-21.15) och en onsdagkväll (17-21.15) i månaden. Innan så har jag jobbat varannan helg + två torsdagar i månaden på Bau.

Jag tror att det kommer att bli bra. I can feel it ;).



Kommentarer
Postat av: Paula

vet inte vad jag kommer göra utan dig.. men e så glad för din skull! Love you girl! men inga fler sådana väckningar!:P

2010-09-20 @ 19:34:52
Postat av: Susann Nilsson

hej!

Blir nog bra:) alltid svårt att byta jobb...Kram!

2010-09-20 @ 20:02:49
Postat av: Chriss



Min Pauli!

Nej inte jag heller! Fy, inge mer helgfika :(. Men vi får fika på våra lediga helger ;). Nej, sorry babe men jag ville verkligen berätta för dig innan. Ville ju inte att du skulle höra av nån på jobbet!



Love you!

2010-09-20 @ 22:07:34
Postat av: Elin

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej fyfan va trist!

2010-09-20 @ 22:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0