My day:

Hade seminarie 10-12 och sedan blev det lunch + tentaplugg med tjejerna. Var sedan på andrahandsbokhandeln och cashade in för fyra böcker(!). Hade bara förväntat mig pengar för en men det visade sig att jag fått fler sålda. Blev 608 kronor rikare - klirr klirr!

Dom gjorde reklam för nya ekologiska skor på Uni, undrar var man kan köpa sånna...

Sedan bar det av hemåt. Googlade recenssioner på canon ef objektiv så resan gick snabbt ;). Middagen idag bestod av ugnsstekt fläskfilet med vildrismix och hemmagjord gräddsås. Efterrätt blev det också - hemmagjort mousse smaksatt med vaniljsocker, smält mörk choklad och Baileys. Jag bjuder på det ;). Ibland så händer det att jag får till det i köket...





Nora & Emelie - tuffa brudar i läderjackor, I like it **.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0