Klädparty

Igår eftermiddag var jag på klädpaty hos Linn. Man säljer (eller byter) kläder, smycken, accesoarer och skor till en billig peng. Miljövänlig återanvändning för sånt som man själv inte längre vill ha och bra att sälja vidare saker som bara hänger - kaffepengar till universitetet **. Det ni ser nedan kom jag hem med (handlade för runt en hundring). Jag sålde desto mer saker och kom hem med liite fetare plånbok :P. Gjorde mig i alla fall av med en stor papperkasse med saker, I'm proud!

Jag vill passa på att tacka Linn för en jättetrevlig tillställning! Hon hade fixat goda mackor med parmaskinka, bullar, kakor, kaffe, te och godis som vi kunde mysa med medans vi minglade och lekte försäljare. Bästa värdinnan :).


Kommentarer
Postat av: Anders

Åh halssmycket är ju jättesnyggt. Röda jackan tycker jag är du.

2010-09-07 @ 05:55:38
URL: http://nordengrahn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0