Cut the crap

Idag har jag lunchat med Emelie och Nora samt klippt mig. Som vanligt var jag hos Nathalie på Toni&Guy. Hon plattade det efter så resultatet gör sig inte riktigt rättvist. Blir ju mer "jag" när man får fixa det själv. Skillnaden blev inte stor heller men det är ju så jag vill ha det, typ som det var innan :P. Det är dock känslan som räknas **. Blev i alla fall jättenöjd, som vanligt. Det är skönt att bara slå sig ner, få håret tvättat, en kopp cappuchino och ett bra modemagasin i handen - samtidigt som man blir ompysslad och fin. Suveränt!




Första bilden är före, de andra tre efter.


Var sedan på Götgatan en sväng och gjorde lite ärenden.

Kommentarer
Postat av: Susann Nilsson

Fin du är i håret:) kramar;)

2010-09-09 @ 06:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0