Mys på Vurma

Igår var jag och Linn på Vurma i Bergsundstrand, Hornstull. Vi fikade gott och snackade massa skit som vanligt. Ett stort plus i kanten är att dom serverar Zoegas kravmärkta+fairtrade kaffe och att personalen är sjukt trevlig! Vi hade det mysmys som vanligt och det är verkligen kvalitetstid när vi ses :).

Som grädden på moset fick jag paket (igen!) - muggar och fat i en turkos/svart serie från Indiska som jag "samlar" på, anti stress piller (hihi), shoppingchoklad och en skitasnygg kuvertväska från Wedins. Väskan är turkos-grön med nitar! Wie! Vad glad jag blev! Och Linn hade köpte så mycket fina saker också, tokfia som lägger så mkt pengar på mig. Hon motiverade det med att efter tre dagar i Skärholmen centrum så kunde hon inte bara shoppa till sig :P. Tack baby!


 



Haha, tjejen i kassan var i andra tankar och hällde på rejält med sås :P. Och nej - jag åt inte hela pajen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0