Lycka!

Idag - nu - så beställde jag min nya kamera!! Det känns så himla kul, så sjukt kul! Jag har klämt och känt på olika modeller, läst recenssioner och har sugit på den här karamellen att bra tag och det känns helt rätt. Dock så fanns inte kameran i lager hos Dustin just nu men jag hoppas att jag får den inom kort. Jag köpte ett paket med 8gb ultra minneskort, väska och kamerahus med 18-55mm objektiv för 8300:-. Det kommer helt klart vara ett av mitt livs bästa investeringar! Speciellt med tanke på att det är många roliga resor och saker som händer i sommar och framöver :).


Kommentarer
Postat av: Pauli

GRATTIS TILL NYA TILLSKOTTET I DITT LIV LOVE, HOPPAS NI BLIR LYCKLIGA TILLSAMMANS:) PUSS

2010-05-23 @ 09:34:50
Postat av: Anders

Så det blev en Canon till slut, det gillar jag. Billigare objektiv om man vill köpa upp sig. Skall du köpa någon extern blixt? Bättre om man inte vill ha röda ögon.

2010-05-24 @ 10:41:28
URL: http://operationsbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0