I'm kind of tired.



Ah, fan vilken pms'ig kväll då! Humöret är fan värre än värst och jag är ett jävla monster under ytan. Ahghghgg. Jaja, sånt får man väl leva med när man blev utvald att leva som kvinna med mensveckor och pms som hör till. Grr. Var på Uni mellan 9 och 16. Sedan gjorde jag middag som trots ett hyffsat försök bara blev ok - köttfärslimpa. Sedan städade jag köket och åkte till pappa för lite jobb. Som vanligt är han sego och det tog längre tid än jag trodde. Tog ut lite av min vrede på honom också men vi är på tok för lika på det planet för att han ska ta åt sig så det är ok :P. Han kallar bara mig för bitchkärring och sedan är vi kvitt. Nu är jag i alla fall hemma - igen - och det är väl dags att hoppa i säng - även om jag hellre skulle vara uppe en stund till. Lika bra att somna så jag kanske kan få vakna upp något gladare i morgon...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja jag vet, jag är så glad nu!!



Kram!

2010-05-12 @ 09:06:34
URL: http://cravingforfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0