Grill+Kick Ass

Psykologiska institutionen:


Igår var en lång dag. Tog miste på schemat och det visade sig att vi inte slutade tolv utan klockan fyra... Bu. Jag var trött redan innan jag åkte till Uni. Sen när jag kom hem hade Comviq stängt av min mobil - de hade avaktiverat mitt sim-kort innan jag hade fått hem det nya. SMART. Jag fick gå ner till The Phone House i Farsta centrum och köpa+aktivera ett nytt. Får 150:- avdraget från nästa faktura som plåster på såren. Ok då... Nu fungerar den nya telefonen. Är dock vääldigt ovan vid touch-skärm.

Efter trippen till Farsta åkte jag och Martin till Plåten där Krille, Bullen, Plåten och andra Martin grillade. Sen kom även Marc och när grabbarna hade ätit blev det movie - "Kick Ass". Hur skall man beskriva den... en ganska rå men barnslig tonårsfilm. Helt ok och underhållande men inte värd att se igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0