20maj

Igår var jag först på Uni mellan 9 och 12.30. Vi hade sista föreläsningen innan sommaren och fick instruktioner inför hemtentan. Sedan satt jag på balkongen tills Martin kom hem. Han fixade ut två högtalare på balkongen och sedan satt vi där ute och snackade + pluggade hela eftermiddagen. Så jäkla nice! Efter middagen gick vi en långpromenad och besteg Högdalstoppen, man ser hela södra sidan av stan därifrån. Mycket trevlig dag!




Hittade några engångsmuggar från flytten som jag tänkte vi kunde göra slut på. Är ju perfekt att ha på balkongen eller fylla på och ta med på vägen till skolan. Dock så hade jag inga läckra lock till men det kan man ju fixa tills nästa gång :P. Fick köpa dom på Shell/7eleven när vi flyttade till Hökarängen (första gången :P). Visste ju inte i vilken kartong kaffekopparna låg i - you can't keep your guests waiting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0