Uppe med tuppen

I morse gick jag upp vid sju. Känner att jag börjar bli en tids-junkie och vill hinna med som mycket som möjligt varje dag! Är så skönt att gå upp tidigt och känna att man inte behöver ha bråttom. I like that feeling. Nu är klockan halv ett och hittills har jag hunnit städa garderoben, träna 1,5h (jogging + styrkepass), handlat, lagat middag och fixat en överraskning till min älskling. Känner mig dock inte helt nöjd än, måste hinna med lite saker till innan jag ska åka mot jobbet. Har kvällspass 16.50-20.30 idag. Ikväll är det jag och min fina Pauliina!


Till middag blir det baconlindad kycklingfilé
fylld med färsk basilika, fetaost och vitlök.


Kommentarer
Postat av: jenny

Är du verkligen studerande?

Pasta och tomatsås är det väl som gäller då...

2010-03-18 @ 13:31:29
URL: http://seasiders.blogg.se/
Postat av: tin-for-presdent

pappa (jag) betalar =)

2010-03-18 @ 13:41:09
Postat av: tin-for-presdent

ser vrålgott ut, längtar redan hem =)

2010-03-18 @ 13:41:45
Postat av: Babe



Försök inte mami (Chriss) betalar för kalaset ;)

2010-03-19 @ 06:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0