Hitman



Detta är en sanslös historia!
Igår när jag klev av tunnelbanan går jag mellan ett gäng förskolebarn och en äldre man som gick med en krycka. Precis när jag ska passera mannen (som är 60+) slår han till mig på axeln (rätt hårt!) och fnyser argt att jag ska visa respekt och att jag ska se mig för. Jag frågar om jag har gjort honom något eller vad problemet är och han fnyser argt att det har jag inte men att jag minsann ska visa respekt för äldre personer och att jag kunde ha gått i i honom (jag var minst 30-40cm ifrån!). Ursäkta sade jag, puttar du mig för att jag kunde ha gått in i dig! Ursäkta! Gubben fortsätter propsa på att jag borde visa hänsyn och påpekar att om jag hade gått in i honom så kunde han ha ramlat! Haha, VAD FAN. Ja, om någon puttar mig kan jag ramla ner på spåret och bli överkörd, det där kan man ju dra hur långt som helst! Tänk om OM inte fanns... Han kan inte ha det lätt när det är högtrafik. Se upp för gubbar med krycka i Hökarängen! En dag kommer han putta på fel person. Hade det här varit i USA hade jag stämt honom!

Lite chockad blev man ju. Är ju faktiskt jag och inte han som ska känna sig förolämpad...


Kommentarer
Postat av: Lippe

du ska bara rycka åt dig käppen å slänga bort den. jävla mupp gubbe. hade han slagit till mig hade ja fan blivit tokig.

gamlingar som försöker tränga sig i matkön akta er för mig säger ja bara....

2010-03-03 @ 10:45:53
Postat av: Babe



Jo det skulle man ju ha velat...

2010-03-03 @ 13:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0