Fredag

Känns som att denna dag har varit hur lång som helst!


Var uppe tidigt och var på vårdcentralen klockan 08.00. Har problem och ont i handleden men läkaren var helt jävla värdelös på ren svenska, orkar faktiskt inte ens berätta hur Värdelös, men så var det i alla fall. Fick inte ut mycket av det besöket förutom att jag fick (betala 150:-) och en remiss och ska få komma till en arbetsterapeut istället. Tack gode gud för det, till Carema vårdcentral i Gubbängen kommer jag iaf aldrig mer gå till igen!

Sen kom mamma förbi med Shreken. Hon var på arbetsintervju idag så då passade jag den lille busen <3. Vi var på en halvtimmes promenad och Shreken var fortfarande morgontrött när vi kom hem igen. Han gärspade flera gånger när vi gick de två våningarna upp till oss. Han fick lite skinka och stöp sedan i soffan och vaknade typ två timmar senare :P.

Efter intervjun kom mamma hit med goda sallader och lite presenter. Hon hade köpt lite gottis när hon var på affären. Fick bla ett paket gravad lax! Yummy! Martin kommer bli glad över det när han kommer hem :). Tack mamma! Vi pratade om allt och inget och drack lite kaffe på det. Lika trevligt som vanligt. I love mi mami!




Vi diskuterade lite hotell i Thailand. Mamma och Håkan har nyss bokat en resa dit i oktober och vill ha lite hjälp med att boka/ hitta bra hotell. Någon som har något bra att rekomendera i Bangkok eller Phuket :)? Hon uttalade sig så fint att "Håkan och jag är som två jävla blåbär när det gäller sånt där" så det är bäst att se till att det blir rätt :P. Dock så hade Håkan hittat skitbilliga flygbiljetter. Stockholm → Bangkok → Phuket → Bangkok → Stockholm för 8200:-! Två veckor ska dom vara borta så nu är det bara hotell som skall fixas. Jag vill också!


Kommentarer
Postat av: Susann Nilsson

Jag med!!! Puss

2010-03-13 @ 08:38:58
Postat av: Jenny

I phuket kan man bo på Da bungalow på kata baech. det gjorde emma och jg och det var jätte bra och billigt, fantastisk altan med havsutsikt och nära stranden. Davids mamma och syrra har också bott där två ggr till och med så det är värt att kolla upp! Häjsa din mor och H. Kram

2010-03-13 @ 09:24:19
URL: http://seasiders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0