Måndagen

Idag var som sagt första dagen på City Gross och det känns bra. Har fått mina kläder och vi gjorde en rundvandring "behind the scenens" - extremt spännande ;). Det suveräna är att det är fullautomatiska rullband så man behöver inte lyfta en pryl (om man inte väljer att göra det - vilket sparar på kroppen) samt att man får ha valfria (icke-öppna) skor. I och med att det är en livsmedelsbutik som har eget bageri också så får man alltid färskt bröd och kaffebröd till rasterna. I like it.

Ännu mer fantastiskt är att jag hann byta om, handla mat och åka hem på 35 min. Thats the best part. Åker ju bara nynäsvägen 5min bort :). Smile.

I veckan jobbar jag 13-17 tisd-onsd på City Gross och torsd kväll på Bauhaus. Då ska jag passa på att handla balkonglåda och jord samt några fler blommor. Fick några blommor av mamma men måste komplettera lite.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det verkar ju som att du/ni haft det super... Bra att du fixat bloggen också jag har varit lite orolig. har du tid att prata nåt i veckan, jag e ju LEDIG nu! X

2010-06-22 @ 07:25:18
URL: http://seasiders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0