Live från Mariefred

Här kommer ett live-inlägg från Sveriges skogar. Paula har internet :). Visserligen är det skönt att komma ut på landet och lämna alla teknikprylar hemma - kissa i skogen och känna gräset kittla på skinkorna. Men nu bryter jag alltså mot landet-reglerna.

Vi har varit en sväng på lågprisvaruhuset Hedlanet. Hittade en skitfin klänning från Vila, halva priset. Det gillar jag! Bilder får ni se sen. Mamma och Paula köpte lite bra ha saker.

Vi tror att Paula går på anabola - hon är sjukt effektiv. Diskar och kör med högtryckstvätten om vartannat :P.

Har nyss monterat ett uv- och motljusskydd på min baby. Martin beställde dom till mig och dom passar perfekt :)!

See you soon!


Kommentarer
Postat av: Susann Nilsson

Åh! Längtar till Mariefred! Hälsa! Ha så bra. Kram :)

2010-06-01 @ 21:15:01
Postat av: Anders

Ett UV filter måste du ha så du inte repar linsen. Det är ju billigare att skruva dit ett nytt uv filter än reparera objektivet. När du har fixat en extern blixt så säg till mig så fixar jag en bounce till den.

Ha det så bra i skogen och hoppas det inte är för mycket mygg.

2010-06-02 @ 04:01:56
URL: http://operationsbloggen.blogspot.com/
Postat av: Syster

Mys för mig oxå :o)

2010-06-02 @ 17:52:21
URL: http://denhandlarommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0