Dans runt midsommarstången

Emma ville så gärna ha en midsommarstång och självklart ställde farbror Martin upp och fixade en. Jag, Martin, Johan, Carina och Julia hjälptes åt att klä den och att binda kransarna. Den blev superfin, nog den finaste vi haft något år!

Vi som var där: mamma & Håkan, Kenny & Julia, jag & Martin, Malin m. Emma & Julia, Percy & Ewa, Robin, Frida & Penny, Björn & Anja, Paula, Carina & Johan.

"Små grodorna, små grodorna är lustiga att se. Små grodorna, små grodorna är lustiga att se. Ej öron ej öron, ej svansar hava de, ej öron ej öron, ej svansar hava de. Ko-acka-acka-ack ko-ack-ack-acka-ka..."




Raketen



Tackar min storasyster för massa fina bilder där även jag är med på några för en gångs skull :P.

Kommentarer
Postat av: Jenny

fantastiska bilder, det ser helt underbart ut!det ska bli så härligt att krama om dig kära vän när jag e tillbaka hemma igen...

2010-06-29 @ 14:09:54
URL: http://sesiders.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjabba! Händer idag? :)

2010-06-29 @ 14:36:40
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Mayvor

Det är så fina bilder...Ni är suveräna med era kameror. Fortsätt fota...

2010-07-01 @ 05:41:46
Postat av: Chriss



Tack så mycket :)

2010-07-01 @ 08:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0