The work of an artist

Jag är så himla fascinerad av vår inneboende spindel på balkongen. Varje dag, och då menar jag verkligen varje dag, så har den spunnit ett stort nät. Varje dag så tar jag bort det (hatar ju spindlar) men det är alltid där, på samma ställe varje dag. Det är ca tre decimeter i diameter (ganska stort tycker jag) och väldigt symetriskt. Är faktiskt imponerad att den lyckas med det. Dock så har jag aldrig sett spindeln - tur för den. Bäst den håller sig undan - jag tycker spindlar är skitäckliga med alla sina ben, vad är dom bra för... Men spinna nät kan dom i alla fall...





Kommentarer
Postat av: Syster

Så duktig så :o)

2010-07-06 @ 18:05:28
URL: http://denhandlarommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0