SÖS & SoFo

Jahapp, idag var det dags att besöka Handmottagningen på SÖS igen. Inte jag utan Fatima. Dock så fick vi genast veta att det var många akuta besök före oss så vi fick dispans och skulle återkomma lite mer än två timmar senare. Vi är bundis med sköterskorna Pia och Ida nu... Vi passade på att promenera i solen kring SoFo och lunchade med Mallan. Det blev en sallad med quinoa och skagenröra m. kräftstjärtar för min del. Kunde inte hålla mig till efter maten så drack kaffe innan... Snacka om att jag fick ett rus av den, är faktiskt bättre att vänta tills man fått lite mat i magen...



Väl klara på sös så var det dags att bege sig hem, klarade mig ifrån de värsta köerna som tur var - gick nästan i 70km/h :). Hatar att köa, tyvär så blir det ju bara mer och mer bilar i stan...


Kommentarer
Postat av: Syster

Du hittar ingenstn & blir tressad över allt & allt i trafiken men fota de ska du ... ;o)

2010-07-06 @ 23:20:38
Postat av: Chriss



Haha, ja....

2010-07-07 @ 20:13:38
Postat av: Jenny

Ska du verkligen ta kort när du kör bil, det kan vara farligt, sluta upp med det ögonaböj!;)

2010-07-09 @ 13:55:43
URL: http://seasiders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0