Hunnit med idag:

  •  
  • Varit hos farbror doktorn med Fatima
  •  Fikat
  •  Lånat pappas bil
  •  Svettats
  •  Köpt resväska (den sista av den modellen - pju)
  •  Blivit bjuden på lunch
  •  Varit och storshoppat med F på Ikea
  •  Fikat lite till
  •  Svettats mer
  •  Kört runt halva stan
  •  Lämnat tillbaka bil
  •  Svettats ännu mer
  •  Handlat på Willys
  •  Kört hem F
  •  Lagat middag
  •  Ätit
  •  Planterat blommor och pimpat balkongen
  •  Duschat
  •  Bloggat






 

Nya väskan med alla mina inköp från Ikea. Först glömde jag att jag hade köpt den (låg kvar i pappas bil...) och sedan lämnade jag den där (med alla saker i...). Ja, men det var ju tur det ändå annars hade vi inte fått plats med alla matkassar...

Köpte bland annat turkosa blockljus till balkongen, kaffebönor (till ljushållare), galgar (ingen svensk har nog lika många galgar som jag har - hänger allt utom underkläder...), ny toaborste, nya musmattor, present till Emma och Julia, nya fina blommiga och färgglada påslakanset... osv. Pappa fick en stekpanna. Alla nöjda och glada.

Nu är jag slutkörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0