Helgen

Helgen har nästan varit outhärdlig på jobbet. Vi har haft mellan 30 och 35 grader inne och så måste vi ha tjocka långbyxor... Det tackar vi för... Uäh, nä fy. Men den tropiska värmen som ligger över Sverige är ju fantastisk (om man är ledig). Hörde att det kanske ska bli ännu(!) varmare nästa vecka. Ohlala!

I lördags var jag ute och åt på Faros med Paula, Torbjörn och Monica. Vi satt och ljög bort några timmar och åt god mat. Haha, jag kunde inte bestämma om jag skulle ha efterrätt eller bara kaffe och velade som vanligt. När servitören väl kom ut med kaffet så hade han med sig en liten bit tiramisu och tyckte att jag borde testa den om jag var osäker (on the house), haha tack!

Efter middagen såg vi nya filmen i Twiligt-serien "Eclipse". Detta är tredje filmen och jag tyckte att den var bra. Dock inte lika bra som de tidigare men helt klart värd att se igen ;). Det får bli Twilightmaraton när den kommer på dvd :P.


Igår, söndag, var det som sagt jobb och sedan middag + vm-final i fotboll hemma hos Pauli och Tb. Torbjörn hade gjort en jättegod vegetarisk paj med bla. zuccini och fetaost. Mmm! Finalen var helt galen. Det var så jäkla mycket fult spel - men inga mål :P. Det var fällningar, armbågar, påhoppningar, stämplingar, minst sju gula kort, en kille fick värsta karatesparken rakt i bröstet (á la Jean Claude van Damme...) och så vidare. Spanien gjorde äntligen mål i förlängningen och vm var avklarat för denna gång.

 


Kommentarer
Postat av: Pauli

Helt enkelt myshelg, okej förutom jobbet såklart:) tack igen för igår lovely! puss

2010-07-12 @ 09:06:43
Postat av: Anonym

tack själv baby!!

2010-07-12 @ 17:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0