Onsdag

Ja, idag är det redan onsdag. Helgen närmar sig med stormsteg vilket innebär tenta. Usch, nä det känns ju inge kul alls... Men men, är bara att bita i det sura äpplet.

Jag hade tänkt att hinna med ett pass på gymmet men vi får se hur det blir med det. Ska ner och skicka tillbaka min väska från Modekungen nu. Tycker inte att den håller måttet för det pris man får betala. Finns roligare saker att göra för 750 kronor.

Sen är det ju min tur att laga mat idag + att jag måste hinna läsa lite också. Jobbar ju 15.50-20.30 idag så there's not much time. Skönt dock med rätt mycket tid i morgon och på fredag både till träning och plugg. Vi får se hur mycket jag hinner med idag...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0