Fredag

Ojoj, ni förstår inte vad som hände i morse! Jag försov mig! Det har typ hänt max tre gånger under hela min skoltid :P. Var helt inställd på att vi började tio fast jag ett antal gånger hade kollat i kalendern - och där stod det faktiskt 09.00. Ja, men så kan det gå. Var där halv tio i alla fall. Ingen större skada skedd. Idag hade vi seminarie/miniföreläsning om självförtroende och människors självkänsla. Sjukt intressant och kul ämne! På måndag har vi en gästföreläsare - Alexander Perski - vilket jag ser fram emot väldigt mycket! Han har skrivit en av våra böcker "Ur balans" som handlar om olika typer av stress och sjukdomar relaterat till detta. Den är en av de bästa jag har läst. Jätteintressant och aktuell. Rekomenderas starkt!


Efter en förmiddag på Universitetet tog jag och Sheila (en ny bekantskap, very nice) en kaffe på Donken i Slussen. Sedan träffade jag upp Mallan & Fatima en snabbis på Vero Moda på Götgatsbacken. Där träffade jag även Selina, en av Martins kompisar. Var superlänge sedan vi sågs. Så det var väldigt trevligt!

Vidare hem till pappa för att låna bil. Hem - skotta fram en hel p-plats i knähög snöhög. Helt skakig fortfarande - svaag! Har i alla fall renaste och snyggaste parkeringen i Hökarängen nu. Daddy/perfektionisten would be proud!



Oj vad text det blev idag då...

Nu ska vi möta upp grabbarna och äta Sushi hos Johan. Ska bli sjukt gott! Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0