Tekniska problem...

Ja, jag har haft lite tekniska problem de senaste dagarna. Mitt internet fungerar inte men det ska väl förhoppningsvis lösa sig väldigt snart... Är ju svårt att få chansen att låna sin sambos dator då han har ett behov av att pilla med den hela tiden. För tänk om Bullen skriver något på msn och man inte kan läsa det på en gång :P... Nästan så att världen går under * *. Tur att jag har en egen dator. Skulle få slåss om den annars ;).

Min tekniska supportavdelning här hemma har hjälpt mig att installera Windows7 nu också. Skivorna har legat och dammat ett tag men nu är det gjort. Men måste ju ha internet så jag kan installera om alla program!

Uppdatering från veckan kommer liite senare :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0