Tack & godnatt

Guud, nu är jag helt slut!

Visserligen är jag uppe på tok för sent (svårt att finna ro och sova när jag är själv...). Usch, vill så gärna hinna till gymmet i morgon bitti men vill åka förbi morfar också så det kommer nog inte bli någon träning även om jag vill (kommer så lätt någonting emellan...)! Måste vara på universitetet 11.40. Men glöden finns där så nästa vecka är det fu*king back on track!

Familjen framför allt - thats rule no1!


Funderar faktiskt på att tatuera in det för att 1. det är fint och 2. man får aldrig aldrig glömma det! Mamma & Håkan åker till Spanien på lördag morgon och ska koppla av en vecka i solen - det är de väl värda. Då måste vi andra hålla i trådarna. Morfar ska få komma hem på tisdag, dock med tillsyn och hjälp hela dagarna. Skönt att han får vara hemma hos sig i en tryggare miljö utan massa spring och totalt främmande människor.

Nä, nu är det dags att hoppa i säng. Kommer bli en rätt lång helg så hoppas att John Blund kommer ASAP. Det brukar ju inte vara några större problem...

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Syster

Sorry syster men jag har långvecka nästa vecka & kommer inte att kunna dra så många strån till morfar's stack .... Självklart kommer jag att göra d jag kan men du kommer nog stå rätt ensam :( Love u !! <3

2010-02-12 @ 23:11:06
Postat av: Babe



Ja, ensam kanske är stark då... Kör på den. Don't you worry about me!

2010-02-13 @ 19:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0