Nu är det helg!

Åh så skönt! Startade helgen med ett träningspass och har shoppat lite förnödenheter tills i morgon så jag kan feeda mina tjejer. Ska ha lite mys i morgon kväll - alla som inte fått mitt sms, it's at 19.00. vet inte om det kom fram till alla, min telefon lever ett helt eget liv emellanåt. Ska snart åka och nalla lite vin från pappas källare... Sen är jag nog all set.

Som vanligt var jag tvungen att kika in på H&M.com och såg att dom har massor med finfina vårnyheter. Synd bara att alla reavaror jag såg igår inte fanns kvar idag... Min vanliga otur.

                   

Nu händer det grejer på Jenny&Davids reseblogg. Dom har inte kommit fram än men snart kommer det nog uppdateras lite mer regelbundet ;). Kika in.



Dags för en dusch och sedan ska jag och Håkan ut på en liten utflykt. Vad jag vet så har jag och syrran fortfarande en mysdate ikväll hemma hos henne. Ska bli kul att träffa mina flickor och se den nya lägenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0