Måndagen den 8e

Jag tog en lång sovmorgon och vaknade upp till en massa fina födelsedags-sms, tack så mycket allihopa! Det blev en lugn och mysig dag. Jag och Martin tog en promenad till Farsta centrum där vi handlade och stötte på Susann & Fanny på OnOff (var ju tvungen att klämma & känna på en kamera...).

Jag var en snabbis på universitetet och gjorde omtenta i KB1, kan ju inte påstå att det gick särskilt bra...

Kenny & pappa kom och fikade på kvällen. Det bjöds på kanelbullar, citronkaka och "White Lady"-tårta. Mmmm! Vi kollade på "Familjen annorlunda" & "spårlöst" och försökte komma överens om var vi ska ut och äta på fredag för att fira Kennys 18årsdag. Jag röstar för Grill. Vi åt upp sista biten av tårtan idag ;).


Kommentarer
Postat av: tin-for-presdent

...fick frukost på sängen oxå :-)

2010-02-10 @ 07:48:46
Postat av: Babe



Ja <3! Tack älskling!

2010-02-10 @ 21:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0