Lördagen den 20e februari

Avnjöt himlans goda tacorester igår med lillebror hemma på södermalm innan det var dags att hämta mamma & Håkan på flygplatsen. Kenny hade 18års fest i fredags så det blev lite över. Så jävla sjukt kul - hans kompis Fredrik hade köpt en strippa som dansade för honom på festen. Hahaha, fan vad kul! Han fick smörja hennes skinkor med olja så han var tvärnöjd ;). 

Åkte till Arlanda igår trots snöstorm och varningar att man skulle lämna bilen hemma... Äh vad fan tänkte jag, det går nog bra det här. Utgick från Älvsjö så det gick bra ;). Värsta mardrömsresan någonsin på vägen dit! Så fort jag blev omkörd (och då ex antal gånger av bergnings- och lastbilar) fick man lägga sig på ca 40-50km/h på 110km/h väg. Skitkul. Tur att jag åkte i god tid. Familjen framför allt... Fick vänta lite över en timme innan dom kom ut i ankomsthallen. Dom fick sitta i lanet ett tag efter landning för infarten till gaten behövde skottas, no shit.

Thanks heaven for 7eleven stämde rätt bra igår. Köpte Bazar och gottade mig i vårens modetips och ett sjukt läckert reportage på Cindy Craford. Kan säga att 7eleven har jordens godaste kardemummamuffins också ;). Men det är snart slut på onyttigheter. I've got some plans for 2010. Återkommer angående det...









Kommentarer
Postat av: Jannica

Meh shit! Jag skratta så jag grät när jag läste att Kenny fått en strippa i present. Vilka polare, det var det värsta! ;-)

2010-02-22 @ 07:22:50
URL: http://www.lagerhult.se
Postat av: Babe



Haha, ja. Tycker det var en skön present att få på 18-års dagen. Lite vågat men kul :P. Killar vet du ;)

2010-02-22 @ 09:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0