Ladiesnight*

Här kommer lite bilder från tjejkvällen igår som slutade klockan 02.30 i morse ;). Tack så mycket till alla som var här och bjöd på trevligt sällskap och gjorde kvällen till ett fint minne <3.


Hanna


Fatima (äter som vanligt). De fina blommorna fick jag av Fanny & Moa :).


Min kusin Moa.


Och hon äter igen...


Moa, Fanny, Paula & Fatima.


Moa, Fanny, Pauli, Fatima, Hanna, Linn, Marina & Julia.


My Lovers.


Vino-fino.


Christina.



Min fina Linn


Fick ett jättefint puderrosa linne, YSL-läppstift, kajalpenna i guld och skitsnygga hårda silverarmband med nitar av Linn <3! Hon lyckas alltid pricka in precis det jag vill ha/ behöver och sådant som passar mig! Tack så mycket!



Mina bitches är lite mer vågade eller hur jag nu ska beskriva det. Galenpannorna har köpt ett presentkort på EastStreet Tattoo där jag ska tatuera in "Bitch" på engelska eller latin på valfritt ställe på kroppen (i valfri storlek). Haha, jag fattade det inte först. Haha, helt sjukt :P. Love you guys! Tatueringen är från Paula, Fatima, Mallan, Hanna, Elin och Liza


Kommentarer
Postat av: Anders

Nå har du bestämt var du skall ha den då? Jo jag förstod på tåget att Fatima är mer galen i mat än vad jag är. hihihihi



Även om du mycket ung fylla,

så måste även jag passa på att dig hylla.

Du får endast en liten kort truddilutt,

eftersom du säkert känner dig lite skrutt.

Du orkar säkert inte med stoj,

men du får det här hoppas du tycker det är skoj.



Näe usch den blev inte så bra, men här raderas inte.

2010-02-07 @ 21:44:20
URL: http://nordengrahn.com
Postat av: Babe



Haha, tack :)

2010-02-07 @ 22:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0