Gårdagen

Vad hände igår? Jo... Martin kom hem och såg rejält sliten ut efter en helg med grabbarna. Som tur var hade jag redan handlat och det fanns matlådor i kylen så vi behövde inte anstränga oss särskilt mycket. Innan han kom hem var jag på Willys och handlade åt oss och åt morfar. Sen var jag en sväng hos morfar för att lämna maten och städa lite i hans lägenhet. Han får komma hem idag så jag ville att det skulle vara rent och fräscht. Städade även hemma och sedan började jag på hemtentan. Hoppas verkligen att jag inte får någon form av skrivkramp... Det kommer nog gå bra, ska till biblioteket i morgon och sätta mig där så jag inte gör någonting annat! 


Köpte en supersöt vas på Willys för 29.90:-. De fina rosorna fick jag av mamma i onsdags!


Dom lockar med allt för att man ska köpa. Men detta lilla etui från Libresse är faktiskt rätt smart. Då slipper man problemet med att plasten åker av när man ska ha en lös i väskan ;).


Fick biocheckar och gelehjärtan av mamma och Håkan innan dom åkte till Spanien <3. Glömt att visa, tack så mycket!


Var självklart tvungen att köpa semlor också, dom stod och gjorde dessa underbara gräddbullar i butik - det såg ju så smaskigt ut (and it was).


Tycker det är väldigt hemtrevligt med blommor och ett välfyllt fruktfat i köket :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0