It's been a god damn long week

Ja, denna vecka har känts som en evighet. Förra helgen var det jobb jobb jobb och den nya veckan började med att morfar fick komma hem igen. Jätteskönt men samtidigt ganska påfrestande eftersom han var rätt omtumlad och snurrig + att han har varit väldig känslomässig i veckan. Jag som är jäkligt blödig när det kommer till mina nära och kära har väl känt att detta inte har varit jordens bästa vecka rent mentalt. Självklart har jag haft hemtenta i veckan och blev klar med uppsatsen idag vid femtiden. Den ska in i morgon så det var verkligen i sista minuten... Slockande på soffan i två timmar när jag var klar :P. Trött! Dessutom är jag dålig och har varit det större delen av veckan vilket inte har underlättat när man verkligen måste ge allt och ha energi till allt. Tur att jag fick hostmedicin av mamma igår annars hade jag fått sova på soffan igen :P. Var på Arlanda igår också, mer om det kommer.

Meen, nu är veckan slut och hoppas på att nästa blir lite lugnare och att jag blir frisk så jag kan TRÄNA. Usch vilken abstinens nu alltså. 

Kommentarer
Postat av: Mayvor

Lilla gumman...Jag fattar inte att du orkar med allt detta. Jag blir helt slut bara av att läsa det. Du är verkligen DUKTIG...Men var rädd om dig. Jättekram från gamla trötta svärmor

2010-02-22 @ 06:45:10
Postat av: Babe



Man måste ju, men känns ju lite trist att det alltid ska vara allt på en gång och sedan inget alls :P. Ja, vad ska man göra! Tack svärmor! Hoppas verkligen att vi ses snart!

2010-02-22 @ 09:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0