"True Blood"

Alla har väl sett några minuter här och där av "True Blood". Jag har dock aldrig tyckt att det har varit en serie värd att följa, men jag är på väg att ändra mig (kanske). Nu har vi sett några av de första avsnitten i första säsongen och den är helt ok än så länge. Stör mig dock fruktansvärt på deras hemska dialekter, men men... Blir annorlunda om man ser allt från början, det blir inte så hattigt då. Får se vad jag tycker efter att ha sett några avsnitt till, dock en anna dag. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var likadant för mig Chrissan, tills att jag i efterhand isåg att jag älskar dialekterna! :) vi får köra true blood-kväll! :) puss

2010-08-22 @ 14:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0