London : Shopping



Här kommer min shopping från London: två t-shirtar, två långärmade bomullströjor, en plommonlila tröja, en grå kashmirtröja och en sjal från Uniclo, en blommig klänning från Miss Selfridge, ett blått linne med dragkedjsdetaljer från Top Shop, ett par svarta skinnskor från Clarks och en plånbok i rött skinn från Ted Baker. Jag känner mig riktigt nöjd med alla mina köp och det är plagg jag verkligen kommer att använda.

Mest nöjd är jag nog med klänningen (som var ett väldigt spontant köp) och plånboken (som är värd mer än jag någonsin kommer att ha i den :P). Den gråa jackan är inte köpt i London nu under resan (den är från Asos) men jag tyckte den passade så bra med den nya klänningen att den fick vara med ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0