Min torsdag:

1. Tentagenomgång inför Kognitionstentan och utvärdering av kursen.

2. Stannade till på stan, köpte present till en kär vän (if you're the lucky one - håll ett utkik på posten**), köpte lunch och åt den hos mamma. Var där till ca tre.


Bild: promenerade förbi Hallandsgatan där vi bodde förrut. Tredje våningen vid pilen var vår lgh.


Bild: dagens väder i Sthlm - grått, duggregn och oinspirerande. Men jag promenerade ändå...


Bild: outfit on the run

3. Åkte förbi och hälsade på min man på Dustin Expo i Annexet. Gick in som företagare och snyltade på pappas företagsnamn :P. Klämde på "min kamera" och pumpade Canon-killarna på all info jag kunde komma på... Klämde lite på HTC Smart också, ser lovande ut (I might just get one). Försökte boka en eftermiddagsdate med Linn (för hon jobbar i Globen) men icke. Hon skulle på möte, booring...



Bild: i gångtunneln mellan Gullmars och Globen, haha.

4. Stannade till på Bikbok på vägen till Gullmars och provade en tröja jag sett på nätet. Mkt fin men inget för mig, vet att jag inte kommer använda den. Duktig flicka som inte shoppade!



5. Hämtade paket på Ica och handlade keso till middagen (keso, tonfisk och sallad - eller kattmat som syrran skulle säga).

6. Orkar inte plugga så jag bloggar istället, sjukt bra.... Not.

Kommentarer
Postat av: Susann Nilsson

Roligt att se Hallandsgatan igen, vi bodde i lägenheten under!

2010-04-23 @ 08:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0