Hänt i veckan:

Pojkarna har varit här. Krille är hemma i sthlm nu igen och har lite lov från hockeyn. När jag kom hem från träningen i måndags så satt dom och kollade tv. Haha, och vad ser jag inte på bordet - Krille har hällt upp ice-tea i en av mina blomvaser :P. Han ska alltid ha det största glaset men det blev lite knas denna gång... Martin drömde sig bort till framtiden då han vill ha en egen 3D bio hemma, Bullen hängde på och improviserade lite :P.



Igår hade vi den sista "lektionen" i Kognition. Vi hade en jättekul workshop där vi skulle leka rekryteringsföretag. Det är något jag skulle kunna tänka mig att jobba med så det var verkligen superkul! Efter Uni var jag och tränade på Sats Farsta. På vägen halkade jag i en hundbajs men det gick ju som tur lätt att ta bort med tanke på att det är vattenpölar överallt ute nu... Skitväder. Kom i alla fall fram till Sats ren och fin och körde crosstrainer + mage + rygg. Kändes sköönt!

Tips till hundägare vars hundar skiter mitt på en gångväg:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0