Fredag

Åh vad skönt med helg och ledighet! Man uppskattar verkligen de lediga helger man har när man jobbar varannan :). I morgon blir det inflyttningsfest hos Pauli och TB och på söndag är det barnkalas igen, Jull-bull fyller 3år. Jag var uppe tidgit och tänkte gå ut på promenad. Men det regnar ju! Regnar! Jag som hade hoppats på sol. Visserligen är det ju bättre än det snöblandade regnet som ska komma på söndag... Uh!

Oh, shit! Mitt i inlägget kom jag på att jag har bilen parkerad på ens städgata! Det var parkeringsförbud från klockan 08.00 men som tur var så hade jag inte fått några böter! Pju! Sprang ut i nattsärken och utan paraply, självklart hade jag redan glömt att det regnar... Jaja, jag fick i alla fall bästa parkeringen på vår gata och inga böter så jag ska inte klaga! Jag hade tur, denna gång...

Haha, ok. Ingen p-bot... Nu ska jag snart åka mot Universitetet. Har en Workshop mellan 13 och 15.00. Efter det får vi se. Jag och min arbetsgrupp ska ses lite tidigare och göra klart ett grupparbete som skall vara inlämnat senast söndag. Vi ska göra klart allt idag och jag hoppas vi hinner allt innan workshopen. Måste stanna till i stan innan eller efter uni också för att fixa en till sak till Julias födelsedagskalas.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Regn är ett tecken på vår!

2010-04-16 @ 21:28:56
URL: http://tinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0