Quite a day

What a day. Först fixade vi grupparbetet på universitetet och det gick förvånansvärt bra ändå. Vi blev klara efter två timmar och sedan tog vi en lunch ihop innan föreläsningen på Sveaplan. Riktigt trevligt faktiskt. Har träffat Birgitta som gick i min paralellklass i gymnasiet. Hon läser bara företagsekonomi 1 men är ju super att jag nu har tre stycken kompisar :P. Working on that...

Efter skolan raggade jag upp Pauli & Absa på stan och så okynnesshoppade vi lite på Monki. Brudarna var ute efter en party-out-fit till på lördag medan jag egentligen inte skulle ha någonting alls... Men det blir ju aldrig som man tänkt sig :P.

Sedan har jag varit hos mamma&Håkan + pappa för att leta upp en resväska som Krille ev ska ha. Suck och stön när jag insåg att den inte var bakom alla flyttkartonger på mammas vind... Så kan det gå när man inte har full koll...

Några samtal har det hunnits med också. Nästan en halvtimme med Linn som rapporterar att foten/tån är ok, det känns ju bra ;). Sedan ungefär lika lång terapisesion med Mallan som åker hem till Aspudden efter att ha haft
pass och upptäcker att hon har glömt hemnycklarna på jobbet i Gärdet... Tur att hon har snälla jobbarkompisar som ställer upp och möts på vägen för att lämna över dom ;).


Kommentarer
Postat av: Pauli

It was lovely to see you today;) puss på dig min vackra!

2009-09-09 @ 22:30:00
Postat av: Babe

Tack det samma min sköna böna!

2009-09-10 @ 10:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0