Det här känns stressigt värre...

Redovisningskursen drog igång idag och jag känner mig redan lite förstörd. Försöker se det positivt men shit vad grejer det är att göra redan. Vi ska använda oss av ett redovisningsprogram och lämna in en uppgift redan på onsdag innan klockan 15.00. Känns lite väl mycket begärt då detta ska vara en kurs som inte ska kräva några förkunskaper i ämnet... Tycker även att informationen har varit dålig från institutionen ang hur man faktiska ska arbeta i detta program. Kommer att bli en del frågor i morgon på föreläsningen kan jag tänka mig...

Fy, känns inge kul när det hela börjar med en orolig mage och stress. Hoppas bara att alla frågor ska bli besvarade så att det kommer att kännas lite bättre efter i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0