Ångest

Bland det absolut värsta jag vet är att köra bil där jag inte hittar. Jag drar mig för att åka till okända delar av stan för jag får nästan panik när jag inte vet var jag är. Alltid mssor av bilar och vägbeskrivningen som man har är alltid på 50 punkter. Älskar när det står "håll höger på södra länken 120m". För det första vet jag inte vad södra länken är, måste ha ett exempel på var den går mot, har extremt svårt för namn men om jag kan komma ihåg den rent visuellt är det inga problem... Fy vad jobbigt. Nu ska vi ju ut till Nacka Strand så vi får se hur det går. Får åka i lagom tid och försöka att inte få P.a.n.i.k. Är ju desto värre när man har en tid att passa. En gps skulle ju inte sitta helt fel.


Trollesundsv.87 till Fabrikörv. i Nacka. 13 min.
Probably the longest 13min of my life ;)


Kommentarer
Postat av: Susann Nilsson

Gumman, det går nog bra, ta det lugnt bara, du kör så bra. Kram

2009-09-20 @ 18:22:58
Postat av: syster

Du brukar ju utgå från Älsjö när du har svårt att hitta :p

2009-09-22 @ 22:04:44
Postat av: Babe

Haha, ja men det gjorde jag faktiskt inte denna gång!



Men som de brukar säga: "ALLA VÄGAR LEDER TILL ÄLVSJÖ". Så ä de ba!

2009-09-22 @ 22:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0