Natti natti

Har vart en smärtfri helg på jobbet trots att jag inte hade mina tjejer där. Har gått rätt fort men är megatrött nu så det är bums i säng. Hade mamma & Håkan här på middag, Martin hade gjort en supergod köttgryta. Det var supertrevligt! Var en sväng hemma hos syrran efter jobbet och hämtade en påse färska kanelbullar, är ju Kanelbullens dag idag :P. Tack kära syster! Det passade perfekt som fika efter maten. Det roliga var att hunden var helt tokig i syrrans smörbullar. Han skällde hela tiden när jag åt så han fick två stycken egna och mofflade i sig som han aldrig sett mat innan. Haha, helt galen liten vovve. Mjukglass och smörbullar ska man muta honom med minsann ;).

Köpte orkideer till mig, mamma och syster idag på jobbet. Vi säljer dom för 49:-st nu så passa på!




Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0