I mitt handbagage

Som dom brukar säga: pass, p-piller och pengar. Dock så är den lilla detaljen som kameran glömd ;). Blir en minimal packning ner till Italien om det möjligtvis är så att man vill ta med sig lite godsaker hem... Max 100ml flaskor med creme också så det kommer nog vara rätt lite packning... säger jag nu ja men vi får se när jag lagt fram allt... Funderar på att sy en egen väska i morgon med bra fack och rätt mått. Man vill ju utnyttja handbagagate till max!


(handcreme, present till Mirre, pengar, pass, mobil, solbrillor & kamera)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh present till Mirre? ;)



Hej hörru, jag har all sorters lotion och tjaffs, så våga inte ta med det. Sminkborttagning, ansiktsrengöring m.m. rubbet! Om det är ngt du undrar om jag har så hör av dig ;D annars så går det mesta att köpa här också förstås!



2009-10-12 @ 19:41:49
Postat av: Babe

Det låter super, bara min älskade specialkräm för min speciella hud jag behöver då. Mamma Mirre fixar ;)

2009-10-12 @ 21:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0