Hon är så lycklig, min syster alltså ;)



Så mycket energi <3

Känns så skruvat bra ! Så full av energi & den avtar inte heller , så underbart :o) Va på intro som PA på förmiddagen , åkte till pappa & hämtade andra uppsättningen nycklar till Toyotan , fick min första punktering & bara för att göra den första punka speciell så var d punka på reservdäcket oxå :o)
Åkte ner till garaget & fick hjälp m bilen , skyndade hem & hämtade barn å fixade lite mat till dom , kastade på mig träningskläderna & stack till gymmet m Camilla & försökte trötta ut min kropp i 2 timmar men d ju döfött så jag åkte hem & bakade lite bröd ....

Har fortfarande en enorm glädje som bubblar i kroppen & energin börjar nog mattas av så nu ska jag packa å frysa brödet & sedan försöka varva ner å krypa ner i sängen :o)

Inlägget är från systers blogg. Denhandlarommig.blogg.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0