Vid jorden ände

Känns i alla fall som att Bauhaus i Bromma ligger där (när man inte är bortskämd med bil). Har man tur som jag har denna morgon kan man nöja sig med ett byte i Alvik men annars kan man räkna med både tunnelbana, pendeltåg och buss en söndagmorgon. Nä fy, jag har vant mig lite för mycket vid att ha bilen. Igår slutade jag klockan fem men var inte hemma förän strax innan sju. Tar ju en timme hem och sen ska man vänta på buss + tunnelbana som inte går så ofta vid världens ände... Med bilen tar det 20 minuter. I got lucky today!

"Ta tunnelbanans gröna linje 18 från Hökarängen mot Alvik.
Den går från Hökarängen 09:42 
och kommer till Alvik 10:15.

Vid Alvik byter du till buss 112 mot Spånga station.
Den går från Alvik 10:29.
Du är framme vid Johannesfred ca 10:35.

Gå cirka 200 meter till Stockholm, Voltavägen 11.

Restid 53 minuter.

Trevlig resa!"


Thank you reseplaneraren!

Kommentarer
Postat av: Mirandai

Nej för mig ligger de as-nära :)

2009-11-22 @ 19:24:21
URL: http://mirandasminut.blogspot.com
Postat av: Syster

asg

2009-11-22 @ 22:40:45
Postat av: Babe

Ja, för dig ja :P. Kanske ska bo inneboende med Markus istället :P

2009-11-23 @ 09:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0