Fars dag

Ja, idag är det alla fäders dag. Började hemma hos min underbara plastis Håkan med lite paket (strumpor med extra löst resår, bra i jobbkängorna & Marabou Digistive), tårta, kakor, kaffe, mums-mums.... Ja mamma sa att det bara var lite mys, inget speciellt sådär... Nänä, alla sju sorter åkte fram. Syster kom förbi och hennes busfrön var så klart med. Gullungar! Moster älskar er! Håkans biologiska döttrar dök också upp så det var en trevlig skara samlad hemma på Söder.

Sedan bar det av mot söderort. Martin hoppade av i farten vid Skanstull och åkte hem till Behm. Jag åkte hem till pappsen med lite paket till honom också. Han fick en bra-ha-låda med olika fack till alla skruvar, muttrar, bits - ja alla dom där småttiga sakerna han har överallt... Blev inget fika hos pappa, han hade faktiskt köpt bullar men jag var redan proppmätt och skulle ju faktiskt pina i mig lite middag (efter alla desserter...) så det gick bara inte ner.

Nu är det dags att förbereda lite inför redovisning och opponering av marknadsföringsarbetet som vi har i morgon. Ska bli så skönt när denna vecka är slut! Då kanske man kan varva ner lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0