Vårväder och singel i helgen, kan det bli bättre * *

Gick och la mig 00.30 och gick upp 05.10. Inte så värst kul. Öppningen gick bra och det var inga sjuka. Hade Hanna i info med mig så det gick fin-fint ;). Unnade mig en lunch "ute" och köpte pastasallad-buffé på ett fik intill, Baklava. Maten var ok men gillar inte det stället. Konstig personal... Fick i alla fall kaffe på maten och tog med den på en liten promenad längst vattnet ;). Börjar bli fint ute nu när grönskan kommer och det doftar fuktigt gräs och syrén :). Springtime!

Och apropå springtime så är det dags för Vårruset om två veckor...! Jobbet sponsrar oss, 30 pers, som ska gå/jogga fem kilometer runt Djurgården. Ska bli kul. Får se vad Vanja hittar på angående våra outfits. I dag talades det om både t-shirtar och svettband med Bauhaus-logga. We will see... Haha...




Blev en stunds köande på vägen hem pga två trafikolyckor. Håll avståndet folk så man kommer hem någon gång! Är värt att åka bil på morgonen när man får sova en stund längre men mindre kul med kö. Tur att man har radio och handsfree till mobilen (inte för att det var någon som hade tid att prata med mig idag ändå, men men...)



Åt en god middag med en härlig sallad när jag kom hem. <3at har packat inför sin medelhavskryssning han åker på i morgon. Inte ett dugg avis... Jag ska släpa mig till jobbet i morgon och få 10.30-20.30 passet avklarat så att jag kan få en härlig helg på landet med mor och plastfar. Vem behöver en lyxkryssare och Ibiza när man kan sova i sängskåp på landet i Mariefred ;). Så I'm single tills på måndag kväll * *

Somnade nyss i soffan och hörde inte ens att Martin ropade på mig. Kanske är det det som kallas medvetslöshet... Ögonen känns tunga och i denna stund måste sängen vara Guds gåva till männinskan * *

Kommentarer
Postat av: Jannica

Ser ju helt underbart ut hemma! Det är verkligen vår va? Här har vi max 10 grader på dagarna, fast det blåser och är väldigt kallt och rått. Längtar efter sommaren...



Hälsa syrran när du ser henne :-)

2009-05-14 @ 00:34:41
URL: http://lagerhult.blogg.se/
Postat av: Babe

Ja det börjar bli riktigt fint nu :)! Ska jag göra, vi ses nästan varje dag på jobbet och de små stunder vi kan utanför :P

2009-05-14 @ 08:40:36
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/
Postat av: Mallan

En annan kör ju med ljudlöst numera=) därför hör inte tant när det ringer!

2009-05-14 @ 17:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0