vårruset

Tiden blev 35 minuter för 5 kilometer men hade gått lite fortare om det inte var så att 2000 pers före blockerade vägen... Många 60+ som gick tre i bredd, inte kul för oss som ville förbi...! Vi var runt 20 pers och alla tog sig igenom :P. Efteråt fick vi påsar med pick-nick från Änglamark. Det bjöds på mycket gottis som belöning :). Tack till alla tjejer för trevligt sällskap och för att ni, Elin och Pauli, tog hand om mina saker <3!


Vi var inte ensamma vid tunnelbanan...


Elin!


Elin hade sin lilla underbara Tuva med sig :)


Vi gjorde oss redo med företags t-shirt och plakat!


Det är så här de stretchar i Norge...


Gro önskar Sanna lycka till...


Här hoppas det på uppvärmningen, körde en egen variant :)


Brudarna från Badrumsvärlden hängde på.
Här har vi Cattis, Maja & Lina.


Elin & Tuva hade egen uppvärming med dans <3



Inte från min bästa sida men jag bjuder på den...


Innan loppet. Jag är nere i högra hörnet (på knä).


Peter Siepen, i en lika härlig outfit som vanligt, var värd vid starten.


Efteråt mumsade vi i oss en välförtjänt "middag".


Gruppfoto efter målgången. We made it! Bauhaus Bromma!
(Jag i grått liggandes till vänster...)

Tackar Hanna för lite bilder jag snodde på Facebook :P. Love you!
Skitkul kväll förrutom regnet och snålblåsten.
Tack Vanja för att du arrangerade! Lets do it again next year!

Kommentarer
Postat av: tin-for-president

bra jobbat bejby. synd bara att killar inte fick va me så hade ja vunnit över dig =))

2009-05-28 @ 14:05:56
Postat av: Mirre

Bra jobbat baby! 5 km på 35min är inte så farligt med tanke på den där muren av tanter som fyller upp Vårruset. Been there, done that liksom!



(Och Martin, jag skulle ha vunnit över dig! ;)

2009-05-28 @ 15:36:50
URL: http://www.mirandasminut.blogspot.com
Postat av: Babe

Tack snygging ;)

2009-05-29 @ 17:09:36
URL: http://c

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0