vad händer i dag då?

Jo, det ska jag berätta! Nu ska jag till Coop och handla till pappa och morfar. Det skulle ha gjorts igår egentligen men när vi var mitt i shoppingen gick brandlarmet och vi var tvugna att lämna byggnaden. Kvar stod vagnen med alla våra grejer och vi fick tyvärr inte komma tillbaka in. Det hade tydligen börjat brinna i någon av lokalerna under så det var bara att åka hem. Så jag får helt enklet åka tillbaka idag. Pappas största besvikelse var att han inte fick med sig löken hem som var så himlans fin :P... Haha, som om det är en extremt viktigt grej.... Har lovat att åka till morfar också så att han får hem lite mat och gottis. Blir två flugor på smällen ;). Ska sedan in till stan och luncha med Pauli klockan 12. Får se vart vi hamnar. I eftermiddag ska jag och <3at gå på bio: "Angels & Demons". Ska bli spännande, gillade DaVincikoden så hoppas denna är  bra!



Pauli y yo!

Kommentarer
Postat av: Pauli

Buuuuuu, sorry bejb att det inte blev någon luuunch:( ville verkligen men så vart det inte... älskar dig love! puss puss, v ses juh imorn efter jobbet:)!!!!

2009-05-19 @ 11:07:36
Postat av: Babe

Det är oki Pauli!

2009-05-19 @ 15:50:56
URL: http://chrissanbabe.blogg.se/
Postat av: Susann Nilsson

Hej!

hoppas allt är bra med er.

Var filmen bra? kram

2009-05-20 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0