torsdagen

Jobbade 10.30-20.45. Hade helt tappat fattningen om vad klockan var på morgonen så när klockan var 09.45 - när jag skulle sitta i bilen påväg till jobbet- stog jag och scramblade ägg och mös runt i nattkläderna... Ah!!! Shit tänkte jag, fort som fan på med makeup och kläder. Matlådan ner i väskan och fort iväg. Problemet var ju bara då att jag inte ätit frukost och varit halv-vaken sen fyra-tiden då Martin gick upp. Mat! Rejsade ner till Donken för en frukostmacka och en stor latte. Det koffein-ruschen höll sig till sen eftermiddag ;).

 Stängningen gick helt ok, inget är väl smärtfritt :P... Hoppad runt lite under dagen mellan trädgård, driven och informationen så dagen gick relativt fort... Pauli var så himlans underbar som köpte en Festis "Guanabana&Pineapple" innan hon gick hem, my favourite :)! Jag behövde den socker-kicken! Efter jobbet gick jag och höll Annika sällskap som cheerleader under jobbets bandymatch. Har inte varit med någon gång ännu men det kanske kommer, spelade ju faktiskt i ett korplag i 1a ring :P...



Nu ska jag bara packa ihop mina saker och sedan ska jag hem till plastis på Söder och äta frukost. Vi ska sedan till mitt kära arbete och handla blommor och jord så vi kan göra fint på landet i helgen. Sedan ska vi plocka upp mamma vid tre-tiden och sedan åker vi! Supermys!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ajuste, jag minns innebandyspelandet :)



Hur är livet annars raring?

2009-05-17 @ 20:42:12
URL: http://mirandasminut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0