Tisdag



Klockan 19 är det dags att ta sig an vårruset - 5km. Det ska nog gå bra :)

Var och handlade till oss och morfar idag. Himlans varmt var det, man är inte riktigt beredd på sommarvärmen så man klär lätt på sig lite för mycket. Skönt är det i alla fall - sommaren är här!!

Fick semester helgen 4-5 juli också när mamma och syster ska ha sin gemensamma 80års fest på landet. Ska bli skitkul! Tack till Aase som tog min helg ;)

Blev förälskad i en Adidas-tröja från Stadium idag när jag var i Farsta Centrum. Fanns i vitt också men det känns lite tråkigt, lite kan man ju sticka ut :P. Jag köpte den i lila/rosa och känner mig supernöjd. Köpte ett nytt träningslinne från Nike också. Behöver förnya träningsgarderoben lite känner jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0