Tisdag 5 maj

Vaknade vid 8 och pysslade lite hemma och med datorn. Var sedan i Farsta Centrum och hämtade <3ats byxor från skräddaren och letade efter Converse-skorna jag vill ha, men slut :(. Sedan var jag på bilverkstaden och hämtade ut glödlampor till pappa, borde få en egen p-plats där snart, har ju vart där ett par gånger nu... Dom bara skrattar när jag kommer in och frågar vad som är fel nu då. Trevlig personal i alla fall :). Efter det drog jag en sväng till Skärholmen för att titta efter skorna där, men inte fanns dom där heller. Alla har vita låga i tyg men jag vill ju ha skinnmodellen. Snyggare, mjukare och blir inte lika skitiga. Typiskt! Köpte ett vitt linne på H&M, basic som man måste ha ;). Åt lunch precis och ska ge mig iväg igen. Ska hem till en gymnasiekompis,MIranda, som flyttar till Italien nästa vecka. Så det blir lite avskedsfika.


Grönsaksbiffar med sallad och keso.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0