Middag med mina tjejer

Åkte snabbt som tusan till Farsta efter jobbet för att under 5 minuter vara med på Tillbergs släktträff. Hann precis träffa kusiner och mostrar innan det var dags att säga adjö och åka hem i racerfart. På med fräscha kläder. Vidare till Fatima (missade så klart tuben med 1 min...). Var i Mårtensdal på 15 minuter när tunnelbaban väl kom och där väntade en underbar middag: potatisgratäng med lövbiff och sallad - och två av mina underbara vänner såklart! Var supermys och mycket samtal om allt och inget! Rödvin (som jag kanske har druckit en gång tidigare i mitt liv) och kaffe bjöds det också på, frikostigt hem ;). Sedan som grädden på moset blev det en härlig dessert med kesella, blåbär, grädde och havreflarn ;). Mmmm!! TACK FÖR ATT NI ÄR BÄST BRUDAR!




Sömntutor <3 Det var hög tid att åka hem vid 23.50 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0