Mallans pass

Mötte upp min kära Malin vid Medis klockan 15.40 och så gick vi tillsammans till Sats. Mallan skämtade om att det kanske bara skulle vara hon och jag på passet med tanke på det fina vädret men jag var övertygad om att det skulle vara en del folk. Haha, men så var ju inte fallet. Tre man starkt + Mallan själv. En tyst tråkmåns och en härlig gay kille som berättade stolt att han gick på en Nutrilett-diet och hade gått ner x antal kilo på kort tid och tränade två gånger om dagen. Dock är det kanske inte så bra att göra detta på endast 800 kalorier om dagen... Hm, good luck. Var i alla fall ett skitkul pass med mycket bra koreografi (detta säger jag inte bara för att vi känner varandra M!) och jag svettades som aldrig förr. Var nästan lite illamående mot slutet men när någon skriker "ett varv till" så kör man gärnet. Ingen idé att spara på energin man har kvar om man ändå ska åka tunnelbaba hem ;). Tack för ett bra pass darling. Det var värt fler besökare men vi skyller på vädret!

Vi kanske ska köra en old-school-dräkt nästa gång. Bara för att piffa till det lite ;)


Kommentarer
Postat av: Mällan

jag vill också ha en såndär hängstjärt som hon till höger=)

2009-05-19 @ 10:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0